Retouren en klachten

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U mag het product tot 14 dagen na ontvangst bekijken en beoordelen. Tijdens deze periode mag u het product bekijken zoals u dit ook in een fysieke winkel zou doen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@plafondventilator.nl . U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Meer informatie vindt u hier: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/bedenktijd-herroepingsrecht/

Download formulier herroepingsrecht

Wilt u uw artikel binnen de zichttermijn terugsturen of omruilen, maar voldoet het artikel toch niet aan onze retourvoorwaarden? Geen zorgen, dan kunt u deze nog steeds aanmelden voor retour, maar dan gelden wel volgende regels:

Bij artikelen met lichte gebruikssporen, of een ontbrekende/beschadigde verpakking, houden wij een richtlijn voor vergoeding aan van 80% van het oorspronkelijke aankoopbedrag

Bij artikelen met duidelijke gebruikssporen en/of missende accessoires, houden wij een richtlijn voor vergoeding aan van 60% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plafondventilator.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk